.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و نور به ساري

فرماندار رامسر از ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و ‌نور به ساري خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمدصالح رضاخاني صبح امروز در همايش بزرگ پيشكسوتان فرهنگي شهرستان رامسر با اشاره به پروژه‌هاي مهم شهرستان اظهار داشت: ما در حال حاضر پروژه‌هاي بسيار مهمي را در شهرستان داريم كه در حال اجرا، افتتاح و يا كلنگ‌زني است.
وي تصريح كرد: نمونه بارز آن فرودگاه رامسر است كه در سال 90 حدود 40 ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه مصوب شده است و در آينده‌اي نزديك با همين باند ما پرواز، دو روز در هفته رامسر به مشهد را خواهيم داشت.
فرماندار رامسر از ديگر پروژه‌هاي رامسر به تصفيه‌خانه آب شرب شهرستان اشاره كرد و بيان داشت: اين تصفيه‌خانه نخستين تصفيه‌خانه در شمال كشور محسوب مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: پروژه مهم ديگر اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و از نور به ساري است.
فرماندار رامسر از احداث ساختمان اداري كنوانسيون تالاب، ساختمان اجلاس، موزه منطقه‌اي شمال كشور و مقر پژوهشي محيط زيست غرب استان مازندران در اين شهرستان خبر داد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه شناخت معلم جامعه را زنده مي‌كند، گفت: زنده بودن جامعه وابسته به تعليم و تربيت است.
رضاخاني اظهار داشت: وقتي از جايگاه معلم سخن مي‌گوييم از اثرگذاري آن جايگاه صحبت مي‌كنيم پس بايد شرايطي فراهم شود كه جامعه الگو بودن معلم را لمس كند.
فرماندار رامسر ادامه داد: هركس به هر ميزان كه ارزش معلم را بفهمد و قدرشناس آن باشد، اين جايگاه به همان ميزان در زندگي، آينده و خانواده تاثيرگذار است.
وي خاطرنشان كرد: معلمان شريف‌ترين و پاك‌ترين انسان‌ها هستند كه مي‌كوشند مسير حق را هموار كنند و زشتي سياهي و ضلالت را از زمين بزدايند و اگر مي‌خواهيم از قافله تمدن عقب نمانيم و در مسير توسعه و پيشرفت قرار گيريم بايد حرمت و جايگاه معلم را پاس بداريم چون كشورهايي كه به اين مهم توجه دارند اكنون در سرزمين خوشبختي سير مي‌كنند.
‌ رضاخاني با بيان اينكه معلمان تنها افرادي هستند كه قبل از ارزيابي ديگران نتيجه كار خود را ارزيابي مي‌كنند، تصريح كرد: معلم با ارزيابي نتيجه كار خود در پايان هر سال در واقع عملكرد شفافي از كار خود را به دست مي‌آورد‌.
وي در پايان بيان داشت: معلمي يكي از شغل‌هايي است كه نمي‌توان در آن كم‌كاري كرد چرا كه نتيجه اين كم‌كاري خيلي زود نمايان مي‌شود و بايد كم‌كاري را جبران كرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 ارديبهشت 1390
به دلیل اینکه ساری موقعیت استراتژیک و عادلانه ای ندارد ادارات کل در سطح استان و در شهرستان های مختلف پخش شده و از قدرت مرکز استان و استان میکاهد و یقیناً فردا پسفردا یک عده میآیند برای جدایی و تجزیه استان.
sms 21 ارديبهشت 1390
چاله چوله ها رو بگيرين نميخواد دو طبقه بسازين

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.